تبلیغات
سایت نیسان،ماکسیماومورانو وقشقایی و...
»» آموزش تعمیرات و سرویس خودرو نیسان ماکسیما»» نصب کروز کنترل فابریک برای ماکسیما -جهت تهیه تهاس بگیرید»» مقالات آموزشی و دفترچه های خودرو »» آموزش سرویس و تعمیرات خودروهای نیسان ماكسیما نیسان پیكاپ نیسان رونیز و......»» دفترچه ی راهنمای ماکسیما»» فیلتر اسپرت جایگزین -جهت تهیه تماس بگیرید»» استرس بار ماکسیما-برای تهیه تماس بگیرید»» دیسک سوراخ دار برای ماکسیما»» فیلم شتاب ماکسیما»» ارئه ی قطعات تیونینگ خودروی نیسان ماکسیما»» فنر تعادل عقب نیسان ماکسیما (Rear Sway Bar) »» چگونگی استفاده از گیج اندازه گیری سطح روغن»» تعمیر وفع هشدار چراغ جلوی ماکسیما»» آموزش رنگ آمیزی قست بیرونی سیستم ترمز ماکسیما»» سیم کشی دوباره پورژکتور ماکسیما»» سرویس مخزن آب شیشه شور ماکسیما»» رفع مشکل کمک های عقب ماکسیما»» آموزش نصب مبدل رینگ برای ماکسیما برای بهبود هندلینگ»» آموزش تعویض شمع و کویل وسر سیلندر ماکسیما با تصویر»» تعویض میکرو فیلتر ماکسیما به روایت تصویر
بازدیدهای امروز:
بازدیدهای دیروز:
كل بازدیدها:
كل مطالب:
كل نظرات:
ایجاد صفحه: - ثانیه

  



تصویر

ماکسیماA33 نسل پنجم 2000-2003 تو اروپا تحت عنوان Cefiro معرفی شده با همین شکل ظاهری ایران. تو استرالیا ماکسیما بوده و

تصویر

اینفینیتی I30 هم به همین شکل ارائه شده بوده. ضمناً
The A33 is still in production for the Malaysian market, as the 3.0 Brougham VIP and Excimo 2.0G.


ظاهراً بعد از نسل پنجم تو یه سری از بازارا نسل سفیرو منقرض میشه و تی ینا با کد J31 جایگزینش میشه:

The Cefiro disappeared in 2003, but the name continues to be used in some export markets, using the Nissan Teana J31 as a new replacement model.
The J31 Teana was sold under the name of Teana in Japan, Thailand, Philippines, Taiwan & China. The same car is sold under the name of Cefiro in Hong Kong, Singapore, Brunei, Latin America & Caribbean and Maxima in Australia & New Zealand.

تو کشورای خلیج که ببینید همین ماکسیمای ما پشتشون بجای 30GV زده J30 و با توجه به اینکه تی ینا کد بعدی رو گرفته مشخصه که اینا از یه طایفه ان.


اما تو آمریکا (شایدم ژاپن) A33 به این شکل تولید شده چون در اون بازارا اینفینیتی I30 حضور داشته:

تصویر
تصویر
تصویر

تصویر
تصویر


The 2000 Maxima (designated A33) which shares a chassis found surprisingly on the Nissan Skyline BNR34 the 4-door model which the Exhaust system was derived from the GT-R. Was a refresh of the previous car, designed at Nissan's La Jolla, California design studio.

اینارو بعنوان مشکل عمومی نسل پنجمیا گفته:
The fifth-generation Maximas have a number of common problems:
ignition coils, MAF sensor, TPS (Throttle position sensor) and IACV-AAC (Idle control valve). Users should be particularly aware of the IACV problem which can short out the ECM leading to a very costly repair. All of these faults trigger the check engine light.


بعد ازین تو آمریکا نسل ماکسیما ادامه پیدا کرده که A34 از 2004-2008 فروخته شده روی پلتفرم FF-L نسل قبل که با آلتیما هم مشترک بوده:

تصویر
تصویر

تصویر
تصویر
تصویر


از 2009 هم A35 روی پلتفرم D نیسان معرفی میشه که با آلتیمای نسل چهارم و مورانو نسل دوم مشترکه.

تصویر3

نوشته شده توسط pasha pasha در دوشنبه شانزدهم آذرماه سال 1388 و ساعت 01:12 [+] | نظرات ()
»» آموزش تعمیرات و سرویس خودرو نیسان ماکسیما»» نصب کروز کنترل فابریک برای ماکسیما -جهت تهیه تهاس بگیرید»» مقالات آموزشی و دفترچه های خودرو »» آموزش سرویس و تعمیرات خودروهای نیسان ماكسیما نیسان پیكاپ نیسان رونیز و......»» دفترچه ی راهنمای ماکسیما»» فیلتر اسپرت جایگزین -جهت تهیه تماس بگیرید»» استرس بار ماکسیما-برای تهیه تماس بگیرید»» دیسک سوراخ دار برای ماکسیما»» فیلم شتاب ماکسیما»» ارئه ی قطعات تیونینگ خودروی نیسان ماکسیما»» فنر تعادل عقب نیسان ماکسیما (Rear Sway Bar) »» چگونگی استفاده از گیج اندازه گیری سطح روغن»» تعمیر وفع هشدار چراغ جلوی ماکسیما»» آموزش رنگ آمیزی قست بیرونی سیستم ترمز ماکسیما»» سیم کشی دوباره پورژکتور ماکسیما»» سرویس مخزن آب شیشه شور ماکسیما»» رفع مشکل کمک های عقب ماکسیما»» آموزش نصب مبدل رینگ برای ماکسیما برای بهبود هندلینگ»» آموزش تعویض شمع و کویل وسر سیلندر ماکسیما با تصویر»» تعویض میکرو فیلتر ماکسیما به روایت تصویر